Babymoov
Achter de schermen

Babymoov: Een nieuwe identiteit, uitgedacht voor moeders

Om zijn 15 jarig bestaan in stijl te vieren, heeft Babymoov zich een nieuw logo aangemeten: een eerbetoon aan de moeders die, sinds de oprichting, deelnemen aan de productontwikkeling, en die het merk dagelijks bijstaan.

Babymoov: Een nieuwe identiteit, uitgedacht voor moeders!

Het logo in een nieuw jasje

Het nieuwe logo van Babymoov, symbool van de onderneming, vertegenwoordigt met stijl de waarden van het merk:

  • de veiligheidtechnologie en kwaliteit die onze producten kenmerken.
  • de energie van het merk
  • het contact met de moeders: De "Trendy mama" bijeenkomsten, sociale netwerken (FacebookTwitterPinterest ...)

 

 

 

 

 

 

Ons icoon begint een nieuwe jeugd

Sinds de oprichting is het merkicoon het beroemde nijlpaardje, symbool uit de Egyptische mythologie: Tauret, godin van de zwangere vrouw en het moederschap werd afgebeeld in de vorm van... een nijlpaard!

Het nijlpaard is roze geworden, als symbool voor de band tussen Babymoov en de moeders. En tot slot het groene lint voor wat vrolijkheid!

Een universeel signatuur

« with mums » symboliseert voor ons het contact en de band die we hebben met moeders; de beste inspiratiebron die we ons kunnen wensen.

We hebben voor een Engelse signatuur gekozen om hem een internationale dimensie te geven, wat aansluit bij de internationale ambitie van de groep.